Khamis, Julai 29, 2010

Sori Pakcik!

Langkah pertama naik bernikah ikut peratuan dan prosedur kerajaan kena ambil borang permohonan.

Gua masuk ke Pejabat Agama Islam Daerah Hulu Langat, terus gua ambil nombor. Lagi 3 nombor, giliran gua pula. Sebelum tu gua sempat pasang telinga dengar perbualan kategori pakcik2.

Pakcik A: Mana nak dapat karaoke yang best ek?

Pakcik B: Dulu kawan aku ada...(pastu gua dah tak dengar dah...connection failed)

Pakcik A: Karaoke sekarang tak macam dulu, kalau dulu siap ada DJ best lagi, sekarang punya DJ tak pandai pantun.

Apa baranglah pakcik ni?

Pakai songkok je tinggi, tapi bincang pasal kahwin anak bincang pasal mana nak dapat karaoke best! Tak cool langsung.

Bincanglah macamana nak dapat majlis yang grand lagi diberkati.

P/S : gua nak buat saringan HIV ni. Dengar macam seram je.

Tiada ulasan: