Jumaat, Julai 11, 2008

Perak Tour!

Di saat Kementerian Pelancongan menganaktirikan promosi pelancongan untuk negeri-negeri pakatan rakyat, aku nak promote tempat yang aku selalu singgah.

Pernah dengar pekan Bidor kan?

Ni kira syurga buah-buahan dan petai-petaian.

Legal signboard


Boycott Dutch product!!!

Harumanis


Dragon Ball...:)

Favourite ni....

Kalau korang ikut jalan lama, korang akan melalui Gopeng, Kampar, Tapah....dan pastu korang akan sampai Bidor.

Kalau nampak orang ramai belah kiri kat pekan Bidor tu, korang dah sampai lah tu..

SELAMAT MELANCONG!!!

1 ulasan:

wan berkata...

dragon ball tu sedap haa...lama tak makan dow.....kl-bidor 2 jam setengah ada ker din??aku pun tak ingat sgt...