Sabtu, Jun 27, 2009

Ceramah Sempena Kempen Jom Sertai PAS, Bandar Tun Razak.

Selasa lepas, 23/06/09 dimaklumkan dalam Harakah ada ceramah di Bandar Tun Razak (BTR), penceramah yang hadir, YAB M.Nizar, YB Dato' Ngeh Koo Ham dan YB Gobalakrishnan.

Sekarang ni kalau aku dengar YAB M.Nizar ceramah, mesti nak pi dengar gak, walaupun dah selalu dengan kat medium-medium di internet. Semacam ada aura tersendiri. Tak keterlaluan kalu aku kata selain DSAI sebagai calon utama untuk PM Malaysia, YAB M.Nizar adalah calon menunggu.

Maka, setelah sebelum ni aku pernah tunjuk bahasa-bahasa badan DSAI ketika ceramah, kali ni YAB M.Nizar plak!

Takbir!







video

4 ulasan:

moros berkata...

kali ni tak macam biasa, sbb gmbr enta tak bersama yang terkenal

scottism berkata...

Tak keterlaluan juga kalau kita katakan YAB DS Nizar adalah ikon terbaru untuk anak-anak muda generasi kini yg menggunapakai 'media baru' untuk mengetahui berita, perkembangan dan respon terbaru sesuatu isu.
Keterampilan dan kualiti kepemimpinan yg ada pada beliau amat elok untuk dicontohi.

daLyaanoon berkata...

moros : enta takde, kalo enta ada bleh tlg tgkap...

tapi ana ada yg eksklusif pada mlm itu.

lin berkata...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室