Selasa, Februari 08, 2011

Dia Adalah Legenda.


Keliru gua, legenda ke lagenda. Tapi gua yakin, bukan lagenda. Sebab Lagenda tu nama motor adik gua! Kahkahkah

Gua nak ulas cerita bola pula. Asyik hentam UMNO/BN je. Sampai kiamat nak tulis dosa UMNO/BN pun tak abih.

Minggu ni cerita paling sensasi, cerita Safee pindah pergi kelab Indonesia, Pelita Jaya. Ramai pula yang ulas dan beri pendapat. Ada gua rasa 'cool' ada juga komen yang macam bagus. Secara peribadi, gua sokong Safee ke sana. 100% gua sokong.

Kena ingat Safee pemain bolasepak professional. Kerja dia main bola je. Main, dapat duit. Nak dapat duit kena main. Kalau ada peluang yang lebih baik, Safee perlu terus terpa. Jangan macam sejarah sebelum ni, ada peluang main kat luar, rindu kat kampung. Rugi. Dari zaman Soh Chin Aun lagi, pemain kita 'malu' main kat luar.

Ada yang pertikai, kenapa Safee setuju main dalam Liga Indonesia? Gua nak nyatakan, jangan sama sekali samakan Liga Indonesia dengan Timnas Indonesia. Maaf gua kata kat sini, liga depa lagi meriah dari kita. Timnas depa ja yang 'ayam'!

Untuk Safee, Selamat Maju Jaya!

Tiada ulasan: