Isnin, September 22, 2008

Ramadhan : Episod 7

Iftar di Tasik Idaman, Dengkil.

Yang hadir aku, Muten, Juzeh, Cak, Alonj, Din Izudin, Zatros.
Credit to organizer Juzeh n PR officer Alonj.

Menu iftar memang DABOOM!!!
Men behind the scene
Ahmad Fais dan Shah

Aizat, Imran, Dalyaanoon


Tasik Idaman kena bayar royalti kat aku ni

siakap barmacam2 rasa


dari depan 'soteng gorong' belakang tu kailan ikan masin

tom tom bak yam 'gung'


Thanx bro2 sekalian...kepingin mahu ke sana lagi!

6 ulasan:

kamarul berkata...

huhu xdpt aku nk join disebabkan kerja huhuhu

daLyaanoon berkata...

next time lah bro...
ada rejeki bebila ko balik kl,roger je bebudak ni...sure kitorang ke sana gak..

yoi...raya mai dtg kg aku!

wan berkata...

sedapnyer menu oii!!! terliur ni haa...lagi2 siakap tu...huhu...din, ko siap amik gambar signage tempat makan tu, nak kena claim royalty ni...digital adverts..haha =D

Farid is Scott berkata...

Rindu giler beb kat korang!!! Hahahaha, at least from the pics provided by Bro. Aizuddin, it's obvious that you guys have been well fed...muahahaha... jangan mare guys!

najmiah berkata...

yAALLAHHHHHHHHH tak ajak pon ;P

charlie berkata...

wei.wat iftar xsound.