Selasa, Ogos 26, 2008

Long...ada ok tak?

Nak masuk surau maghrib td...jumpa Bang Mael...camne? Dia tanya aku...aku pun balas ngan simbol "thumb up"....

Naik je tangga, Cik Shahrir buat isyarat 'thumb up'...aku balas 'thumb up'...

Solat Maghrib.....

pas solat, belum sempat solat ba'diyah..."Long...ada ok tak?" aku kata "ok...majoriti lebih 10k..dan aku tambah 48 mp dari Be eNd akan lompat ke PR".

Allahu Akbar........................(azan Isya')

sejurus salam isya', Bang Yusof, Cik Basri, Haji Ibrahim, Bang Asri kelilingi aku...suma tanya senada..."Long...apa cita?"...Berdasarkan maklumat dari matcomot n YB Zul...DSAI menang dgn majoriti 17k++....tapi bila aku tgk balik....

majoriti.....15671



TAHNIAH "YAB" DATO' SERI ANWAR IBRAHIM!!!

p/s : Saya Mohd Aizuddin bin Mohd Zarudin memohon sejuta kemaafan jika entri saya sebelum ini menimbul perasaan kurang senang Ust Ramlang Porigi. Minta maaf Ustaz....

1 ulasan:

wan berkata...

din...naper kau apologize kt ustaz ramlang??...kau bukannya bang dia pun...kau cuma express kau nyer kemusykilan...tu je kan???....kalau dia baca pun, aku rasa dia paham...it can concludes to anything what?..especially speculations...people loves to speculate things....tapi takpe la kot, ada bagus nyer jugak...at least kita berbahasa =D...so takde la salah faham kan.........