Selasa, Ogos 19, 2008

Siapa Ramlang Porigi?

inilah komplot yang berjaya dibongkarkan setakat ini..
korang perasan tak wajah 'imam' yang jadi saksi sumpah laknat Sayfool tu?
kalau lupa...aku ada upload...



aku dengar cerita yang 'imam' ni bukan Imam besar pun...
hanya pembantu Hal Ehwal Islam bergred S17...

Info 2 - Cawangan >> Sumber Ilmu & Maklumat
Nama : Ramlang bin Porigi
Jawatan : Pembantu Hal Ehwal Islam
Telifon : 03 6201 8780 ext :158 - rujuk [ sini ]

makin menambah keraguan...



ahli UMNO tu...

dan dilibatkan juga dengat PRK di Permatang Pauh..



pelik tak? berasal dari sabah (12) pada IC...tapi mengundi di Permatang Pauh?Pelik-pelik...

P/S: doakan kesihatan Tan Sri Musa Hassan,dan diberikan taufiq dari ALlah...

2 ulasan:

alqodahi berkata...

aku pun nak gi daftar mgundi gak kat pmatang pauh..:)

dinsan berkata...

Teruskan mengulas bro..fakta anda bernas, logik dan tanpa keraguan..

aku mmg da x caye lgsg kt Syaiful laknatullah tuhh..