Khamis, Ogos 28, 2008

Pelik kan?...Hangpa kira tengok..

Bilangan yang Keluar mengundi ketika PRK...Permatang Pauh P44...Sumber dari 'Utusan Meloya'...klik sini

Meh kita kira....

Seramai 38,144 atau 65.45 peratus daripada 58,459 pemilih berdaftar bagi kawasan Parlimen Permatang Pauh keluar mengundi sehingga pusat mengundi tutup pada pukul 5 petang. - Bernama

Jumlah keluar mengundi-{(undi DSAI)+(undi AKIM)+(undi rosak)}=(undi Datuk Arid Shah)

38,144-{31,195+92+477}=?

38,144-31764

=6380 (undi Datuk Ariff Shah-BN)--- ni yang sepatutnya kan?

(mana datang lagi 9144 undi?)....pelik kan?...lu pikir lah sendiri)
konklusinya....majoriti DSAI, 24815 undi lah...

anyway....bak kata matcomot...yea..yea...dapat PM baru!!!


p/s: dah kalah pun sempat nak menipu lagi...ish...ish...istighfar...Astaghfirullah!


3 ulasan:

wan berkata...

hrmmm ada jugak undi "spare"...jahanam...hrmmm nasib baik DSAI menang, kalau tidak, satu lagi issue keluar, langsung org pun malas dah...always the same old sh*t tactic....wahai yg "berkenaan", wake up laaa....we're in 2008 now....ni bukan zaman surat layang lagi...

mift saleh berkata...

hah....yup yg tu mmg aku setuju..ada kepelikan dlm kiraan undi..mmg ada unsur penipuan..biasak r...taktik n strategi dah cantek..tp kalah jugak ..ahaks..btw....tahniah..harap ada perubahan yg terbaik selepas ini - mift

ciken berkata...

wan ni wan yg mane eh???wan arip ka???kalau ye nape xbalas email ngan sms aku???