Isnin, Ogos 11, 2008

Minta maaf kalian....

Pertama sekali, minta maaf pada kalian yang berkali-kali, beribu kali ataupun berjuta kali cuba untuk meninggalkan komen dalam blog ini tapi tak berjaya, mintak maaf banyak-banyak..

inilah sebabnya...



sekarang....



bukan ingin menghalang hak bersuara seperti yang diluahkan Saudara 'Farisha' sehinggakan dianalogikan dengan dan seakan-akan menghalang hak laporan DSAI..Dahsyat tu En Farisha...

Tapi tidak lagi sekarang...kerana saya sudah terbuka untuk bak kata Dato' Shabery Cheek, "peluang (hak bersuara) ini tak mungkin dapat jika Anwar Ibrahim di dalam kerajaan"...hehehe:)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saudara Aizuddin,
Ingin saya rakamkan penghargaan di atas kesudian saudara untuk mengumpil semula tetapan bagi memberi ruang komentar dan percambahan demokrasi yang lebih sihat seperti ini. Hakikatnya, kita rakyat kebanyakan makin tenat dan terus tenat dek keangkuhan para aparat yang memegang kuasa sekarang. Kenyataan oleh YAB PM Abdullah Badawi semalam bahawa kerajaan akan tetap dengan pelan perancangan penstrukturan semula subsidi petrol dan bahan bakar cukup jelas menunjukkan bahawa bukan rakyat yang menjadi agenda utama kerajaan sekarang.
Pengunjuran harga minyak mentah di Nymex yang terbaru sudah turun ke USD 113.83 setong dan masih kita disogokkan dengan kajian demi kajian untuk menurunkan harga minyak. Nah, sudah terang lagikan bersuluh! Kajian apa lagi!? Kalau betul kesejahteraan rakyat marhaen yang menjadi keutamaan, harga minyak sepatutnya diturunkan secepat dan sepantas ia dinaikkan dulu!

Unknown berkata...

ermm true...we as a producing country should've manage the gas pricing/quotes WAY better...bukan nyer "train-wreck" mcm skrg ni...abis kelam kabut sumer...ni nak refer on Nymax, tapi too SLOW to make a decision...just a research after another...God knows why all "this" been taking so long....as far as im concerned, "they" just fooling us around aye?...keep delaying, wasting more time so "they" can wait till one brilliant idea come up, then they can give another excuses to the people...so, rasanya sampai next year pun blm resolve lagi....ni dah august...by october nanti siapa yg nak kluarkan usul lagi??...people dah start kira income tax, balance kan penyata pendapatan, kunci kira2, etc.... then by november org dah sibuk finalize schedule utk 2009....hrmmm memang lebam la nak tunggu.....