Sabtu, Ogos 23, 2008

Sedikit Previu Final PM

Malam ni (23/08/08) akan mempamerkan kebolehmampuan team Selangor dan Kedah. Kemuncak musim untuk kedua-dua pasukan membuktikan sapa lagi 'terror'.

Mungkin tanpa kehadiran aku di Stadium Nasional Bukit Jalil team Selangor dapat mengalahkan Kedah buat sekian kalinya setelah asyik kena belasah je dengan Kedah.



Dear Siew (teman tengok bola sesama),
Semoga mlm ni kita dihidangkan game yang best...aku yakin kedua2 team ingin pamerkan game yang best berdasarkan inilah game yang terakhir buat pemain import utk kedua2 team!

Barisan kemungkinan Selangor
.....................Suffian..........................
....Amri...Evan...Razman...Asrar.....
Ellie...Shukor...Indra...Kanchung...
.............Safee.......Seator............



Pertarungan SEL dan KED selalu mengingatkan picisan-picisan peminat Kedah yang selalu je hantar SMS kat aku bila KED belasah SEL....Mana tak aku bengang, bukan selalu SMS tanya khabar ker, ajak minum2 ker...tau2 SMS aku bila SEL kena belasah KED...aku nak ingatkan golongan2 mcm ni takyah semangat bila team melonjak2...dan lupakan team bila dah merudum dengan alasan..."Apa standard tgk liga Malaysia"...mcm lah korang tinggal @ lahir kat Carrington @ Madrid @ sebelah stadium Del Alpi...


VIVA Selangor!!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam..

Din, 1stly aku nk ucap Tahniah kt Selangor even kalah Final aritu. Bg aku, Selangor adalah team yg plg liat Kedah nk mng compare ngan team lain. Knp aku ckp liat? 1st sbb tradisi. 2nd sbb emosi. n 3rd sbb kekuatan penyokong Selangor tu sndiri. Final th ni aku cukup puas hati. Kedah x mng mudah. Kena struggle utk retain M'sia Cup. Series aku neves all the time! Thanks Selangor sbb buat aku neves! Tak mcm th lepas..

Walopon Selangor kalah, x bermaksud titik hitam sudah mula bersarang buat bolasepak Selangor. Dengan ketiadaan awang2 import tahun depan, aku percaya Selangor akan menjadi the biggest challenger pd Kedah. Based on offensive options yg Dollah ade. Indra, Safee, Akmal, Kanchung n Shukor. Selangor pny local attackers bg aku the best kt Malaysia! Aku jangkakn season dpn bertambah sengit Liga kita insyaallah. Dan aku eager nk tgk offensive Kedah season dpn dgn ketiadaan Marlon n Nelson. Bkn aku ragu2 ngan barisan depan Kedah, tp aku lebih bersemangat nk tgk how Kedah will survive without wise playmaker Nelson n lethal weapon Marlon. Cukup menarik season depan..

To Selangor, aku demand Wak Dol perkemaskn benteng pertahanan. Pleasee! Kalo Selangor nk kurgkn goal concede, defend mau trim lg. Bg aku kesemua gol yg Selangor concede ms final adlh sbb defend ilang fokus especially gol ke 3. Mistake by Razman has cost Selangor the game. Anyway, theres a lot to learn for young side of Selangor. Viva Selangor! Usah bersedih. Usah berkecil hati. Jadikan season depan sbg titik mula utk merampas kembali Piala Malaysia mahupun Piala2 yg lain dr Kedah. Kamon Selangor! Semoga Liga Malaysia akan lebih kompetitif dan mampu menaikkan martabat bolasepak kita!

Selamat Berjuang Gergasi Merah!

Tanpa Nama berkata...

kejor yop kejor hahaha

Tanpa Nama berkata...

wpon tanpa kehadiran nelson dan marlon,aku yakin dgn bimbingan azraii khor..sang kenari akan terus terbang tinggi..:)