Ahad, Julai 05, 2009

Malam Seni Rakyat Meriah!!!

Alhamdulillah...Puas!
Itu sahaja mampu diluahkan.
Segalanya berjalan lancar dengan izinNya.

Aku sampai awal, seawal 6ptg.
Selang 10 minit Meor, Nik, Rahmat, dan Pyanhabib sampai pula.

Meor dan Nik terus setting apa yang patut.
Pyanhabib dan Rahmat berlegar sahaja di sekitar dewan.
Ambil feel lah tu...




Nik, daLyaanoon, Pyanhabib

Respek giler aku kat geng2 Blogger Network...Sanggup datang cover cerita malam ni.
MKS, Dugong Darat (tak silap aku), Sam Ahmad, Ummuhani dan Syareformis. Semoga ALlah sahaja yang membalas jasa kalian.


MKS, Ummuhani, Syareformis

Pengacara, Kulupsakah


Nik, Meor

Uncle 'Harmonica'

Bro Isham : Baguslah korang buat benda ni kat Kajang...
Aku : Kira oklah...dari tak dapat buat nanti....Kempunan...
Aku dan Bro Isham : Kah..kah...kah...

Rahmat yang jujur dari hati


Mei Chern amoi suara sedap


Meor solo...


Cikgu Lee tak puas bersajak. Naik pentas buat kali kedua.

Rakyat ramai yang hadir


Aksi Pak Samad,






Pyanhabib bersajak....

5 ulasan:

AKUOKU berkata...

DIN,

TERIMA KASIH ATAS BUDI BAIK ANDA KERANA SUDI MEMBANTU MENJAYAKAN PROGRAM INI. AKAK BAGI PIHAK PEJABAT ADUN KAJANG MENGUCAPKAN TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA KEPADA DIN, FIRDAUS(AMK HULU LANGAT) DAN SAHABAT ROZI (AKU). NEXT PROJEK TURUN LAGI YA.

BAYANGKAN TEAM KITA HANYA ADA 6 -7 ORG SAJA.... PENONTON PUN KENA TOLONG ANGKAT MEJA... HE HE HE..

daLyaanoon berkata...

hahaha...
its ok kak...
saya seronok dapat bekerja ngan akak n abg,
gain more experience...
dapat tambah kenalan...

its ok...
next time kalo takde pape saya join lagi...

aku berkata...

salam din,

ko best, wat keja tak berkira.
sama je ngan firdaus.
aku senang ati ada kwn cam korang..

Pyanhabib berkata...

laaaaaa, dalyaanoon rupanya!

daLyaanoon berkata...

hahhah...dalyaanoon la saya.