Ahad, Februari 20, 2011

Hujah vs Hujah

Kak X : kenapa PAS taknak bersatu dengan UMNO? Kan sama-sama Melayu. Akak tak kisahlah UMNO ke PAS janji Melayu. Ini tidak, sanggup kawan dengan DAP!

Kak Y : biarlah Rosmah belanja mewah. Dia kan isteri PM. Janganlah sampai kutuk-kutuk dia, gemuklah, penguin, bik mama. Kalau dia berdosa, itu dosa dia dengan ALlah. Kita nak kutuk-kutuk dia, bila masa nak minta maaf?

Kak Z : harga minyak dunia naik, kita pun kena ikut naik, tak boleh buat apa.

Kak V : saya kenal Anwar Ibrahim tu siapa. Masa dia dalam UMNO. Saya tahu dia...blablabla!

Kak X,Y,Z dan V adalah orang yang sama.

hari tu aku dengar dia merungut, pen dia habis kena kebas. Bising dia, dia pelik macamana pen dia boleh hilang.

Gua selamba jawab, "Enjin jet pun bleh hilang!"

Member gua tambah, "Duit Tabung Haji hilang!"

Gua tambah lagi, " Duit PPRT hilang!"

akak tu senyap je....! Padan muka!


Tiada ulasan: