Jumaat, Disember 04, 2009

Rumah untuk dijual. Taman Semenyih Indah.

Ari ni gua tukar karakter skit nak jadi broker rumah pulak. Nak buat belanja kawin. Ni bukan umah orang tua gua. Tapi ada orang minta gua jualkan.



beli rumah tapi tak dapat percuma Myvi (cadangan untuk hiasan)


ruang tamu dah cantik


dapur dah ubah suai sikit


tandas untuk bilik kecil.


bilik kecil

Rumah 3bilik, 2 tandas. Pemilik rumah bertugas sebagai cikgu di KL. Jadi, pindah ke tempat yang lebih dekat untuk ke sekolah. Sudah diubahsuai. Kemudahan asas mencukupi. Bank, sekolah, pejabat pos, pasaraya, terminal bas, kedai-kedai berhampiran. Mudah ke lebuhraya LEKAS. Semangat kejiranan baik. Majoriti penduduk bumiputera. Harga masih boleh dirunding.

Hubungi Mohd Zarudin (abah gua) - 0196905640...Kalau cakap pengunjung blog gua dapat hadiah payung shell!hhahhahahaa

1 ulasan:

Unknown berkata...

eh abg din!!! brp puluh ribu umah nih?? kwsn keliling die ok ngak?