Jumaat, Ogos 06, 2010

Mereka sahaja yang merasa.

Sufi pandai baca Quran. Kalau nak semak budak pompuan gua tugaskan Sufi. Sufi kalau gua suruh papa pun dia akan patuh. Budak yang aktif, kalau gua tanya pape trivia dia je yang nak jawab. Langsung tak kasi can kat kawan-kawan lain. Kalau gua bagi can kat bdebudak lain mulalah buat muka merajuk. Abih kelas, dialah yang laju-laju nak angkat gua punya buku dan alat tulis. Sufi ni ada kelas tersendiri budaknya.

"Ustaz mama ngan ayah saya dah bercerai!"

Gua tergamam jap. Sebab gua tengok dia happy je budaknya.

"dah lama ker? Sekarang kamu duk ngan sapa?"gua soal balas

"duk ngan nenek, ayah dah lama tak datang tengok"

Gua dapat tenangkan sahaja dia "Kamu kalau ada apa-apa bagitau saya ye!"

Doakan Sufi dan 2 adiknya sejahtera selalu.

Tiada ulasan: